четвер, 2 жовтня 2014 р.

ВОЇНИ – СТРИЯНИ ВІТАЮТЬ СВОЇХ ВЧИТЕЛІВ З ДНЕМ ВЧИТЕЛЯ!


Шкільні вчителі володіють владою, 

про яку прем’єр – міністри можуть тільки мріяти.
Уінстон Черчіль


Звучить дзвінок і школа рідна
На вухо шепоче: « Прощай »
Ось і все... Я вже відлітаю
В чужий і незвіданий край.
Підійду до своєї вчительки,
Поцілую їй ніжно руки,
Попрошу про образи забути
Під вальсу прощального звуки.
Ще вчора мене Ви навчали
Любити пісню і волю,
Сьогодні – тримаю зброю,
Для Вас захищаю долю.
На очі нахлинуть сльози,
На хорах співають славу.
Дарую Вам білі троянди,
А Ви мені – балаклаву.
Колись я Вам – щире серце ,
Тепер Ви мені – теплі берци.
Бувало – юнацький кураж,
Тепер Ви мені – камуфляж.
Колись прийдемо через роки,
У клас, що усіх здружив,
Згадаєм шкільні уроки,
Що вчитель нам присвятив.
«Моліться за мене, вчителю»,
У відповідь чую: «З Богом!
Бережи Україну в серці !
Хай легка стелиться дорога».
УЧЕНЬ – ВЧИТЕЛЮ, ВЧИТЕЛЬ – ВОЇНУ!!!
ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ ТА УЧНІ! ПІДТРИМАЙТЕ НАШИХ ВОЇНІВ!!!
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «СТРИЙСЬКИЙ МАЙДАН"








Вчителів школи вітають учні 11 класу!
Класний керівник: Аскарова Л.Ю.

Немає коментарів:

Дописати коментар